úterý 15. února 2022

Jablíčko zelené, červené a bílé

Tuto knihu plnou exotických pohádek jsem kdysi měla půjčenou od sestřenice a jedna z pohádek mě tak nadchla, že jsem si ji musela pořídit. Takže po několikerém obrážení antikvariátů se povedlo a pohádky mám doma.

Pohádky jsou z arménských zemí. A ta pohádka, která mě nadchla, se jmenuje Anahit - a na její motivy, nebo podobnou, natočili i u nás, v černobílé verzi, pod názvem Modrý koberec. Obsahově se moc šířit nebudu, pohádky jsou o lásce i o moudrosti a taky o mazanosti a chytrosti a tato pohádková kniha by se měla dostat do každé knihovničky. 

Dál opět ukázky textů, ilustrací a nakonec obsah a popisek.














Žádné komentáře:

Okomentovat

Pohádky bílých nocí

Napsal, nebo sepsal, Petr Denk a zde jsou shromážděny pohádky vybraných severských národů.