čtvrtek 11. února 2016

Úvodem

Zdravím vás, ať jste kdokoliv.

Zdravím všechny potulné poutníky, kteří se čas od času nechávají okouzlit světem našeho dětství, pohádkovým světem.

Od dávna bylo sepsáno tolik pohádek, že by byla škoda je nezmínit, nic o nich nenapsat, nechat je odplynout v zapomnění.

Od dob kinematografických k psaným pohádkám přibyly kreslené nebo hrané verze, v různých kvalitách i náročnosti. Ne všechny byly povedené, ne všechny byly úžasné. Ale mnohé jsou nezapomenutelné.

O těch pohádkách, všech, které znám, chci postupně napsat. Koncept pohádkového programu zatím ještě ladím, chtěla bych, aby to bylo něco víc než jen název a obsah. Jak se pohádkový svět povede převést na tyto stránky, ukáže budoucnost.




3 komentáře:

  1. Milá Vendy, (mám trochu dilema s oslovením - Vendy, Eumenidas, nebo docela jinak?) myšlenka tohohle blogu se mi moc líbí. Jako malá jsem měla moc ráda pohádku Nody (takový malý chlapeček s autíčkem ze světa hraček), trochu mě zklamalo, když jsem zjistila, že skoro nikdo kromě mě tu pohádku příliš nezná. Ale jsem si vědoma, že naopak já neznám spoustu jiných skvělých pohádek, a tak se alespoň zde budu moci trošku "vyvzdělat" :-)
    Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S.ještě k tomu dotazu na jméno - piš, co ti bude vyhovovat. Jsi zvyklá na Vendy, klidně dej Vendy, nebo můžeš použít část jména i nicku Van, samostatně. Jak se ti bude chtít. Počítám že Vendy nebo Van je rozhodně kratší než Eumenidas, takže tady zádrhel nevidím :D

      Vymazat
  2. Děkuji za úplně první komentář na mém novém působišti, beru to jako dobrý signál.
    Doufám, že časem se to tu trochu rozvine, zatím dávám dohromady první článek na téma, ještě musím vymyslet detaily jako rubriky a trochu to doladit.
    A stejně tak držím palce i tobě, na novém působišti!

    OdpovědětVymazat

Pohádky bílých nocí

Napsal, nebo sepsal, Petr Denk a zde jsou shromážděny pohádky vybraných severských národů.